domingo, 1 de marzo de 2009

PASSAR A L'ACTE


Passar a l’acte… i començar a viure:
Aigua clara, fresca.
Aigua viva, llum, ferides que es tanquen.
Ferides que es tanquen.

Passar a l’acte.
Perquè els raonaments sobren.
Fent callar les explicacions i els arguments.
Deixant les teories i les excuses.
Perquè res de tot això serveix.

Passar a l’acte. Si.
Tan senzill com sembla,
I difícil a la vegada.

Passar a l’acte. Si.
No a l’acte forçat, no a l’acte obligat
No a l’acte per el que em sacrifico.
Perquè Crist es va sacrificar per a mi.
No a l’acte que em justifica.
Perquè res no em justifica si no és la Gracia de Déu.

Passar a l’acte, per amor.
Sense dits que senyalen,
Ni paraules que murmuren, ni prejudicis que separen.

Passar a l’acte.
Unint les mans, unint voluntats
Unint visions, unint els cors.

Trobar-se en l’acte de misericòrdia
Perquè hem estat estimats, tots i cada un sense diferències.
Trobar-se en l’acte de misericòrdia
I reconstruir, reedificar, refer la vida que ha estat malmesa.

Passar a l’acte.
Partint de zero. Deixant enrere coses velles.
Deixant enrere el passat que ens afeixuga.

Passar a l’acte per res, germans i germanes.
Tan sols perquè m’aixeco,
i una força d’amor, una força de vida m’empeny.
Perquè hi ha una llavor plantada en el teu cor.
Una llavor que vol germinar, i vol créixer.

Passar a l’acte sense pensar.
Perquè una força neix de nou.
Una força que desplaça les muntanyes del dubte, de la por, de la mandra.

Passar a l’acte
perquè l’amor de Déu em fa néixer de nou. AVUI.
Em fa néixer de nou. AVUI.

Passar a l’acte,
i viure un goig que ho omple tot.
L’alegria del compartir.

Passar a l’acte
i fer que el “quan...” sigui ara.
Desitjar que el futur deixi de ser un lloc
De bones intencions mai assolides.

Passar a l’acte
perquè només compte el present,
perquè deixo d’omplir el meu temps
amb preocupacions sobre el meu futur.

Passar a l’acte
Perquè després de paraules, i paraules i paraules
Només queda això: passar a l’acte.
Deixant que les paraules s’envolin.
Perquè ja n’hi ha prou de remenar-les.
Que les paraules s’envolin, i quedi l’Esperit que les porta.
L’Esperit que ens fa PASSAR A L’ACTE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario